Zločinci v taláru

Odvolací soud v rakouském Gratzu potvrdil skandální a iracionální červencový rozsudek soudce Erika Nauty, který kriminalizuje pouliční pro-life poradenství, modlitby a vůbec jakékoliv protesty před potratovými klinikami. Z českých médií o tom informují na Res Claritatis, další podrobnosti lze nalézt v angličtině ZDE, ZDE, či ZDE. Odsouzení se nejspíše odvolají k Evropskému soudu pro lidská práva, jakou ale budou mít před touto pochybnou institucí šanci, je ve hvězdách.

Rakousko každopádně udělalo velký krok na cestě státního vnucování potratů svým občanům: od legalizace potratů ke kriminalizaci odpůrců potratů a jejich akcí. Není nikterak originální – tentýž zločin už systematicky (a mnohem brutálněji) páchají Čína (viz Chen Guangcheng),  Kanada (viz kanadské vězeňkyně svědomí Linda Gibbons či Mary Wagner) či některé „liberální“ státy USA.

Nadchází čas, kdy se křesťané tzv. „civilizovaného světa“ musí připravit na nové pronásledování, které se již v řadě zemí začíná objevovat. Musí se připravit na to, že zločinci, kteří uchvátili tuto společnost a zavedli v ní vraždění nenarozených, podporu a propagaci sodomie a další zločiny, se nespokojí s dílčím vítězstvím. Jejich cílem je povinné uznání a respektování jejich zločinů jako jednání morálního a důstojného, kriminalizace jejich odpůrců a (v neposlední řadě) povinná účast všech.

Zločinci nejen v zákonodárných sborech, ale i v soudních talárech, vedou jejich útok, který bude sílit. Je to tak pohodlné a lákavé – nemáte-li argumenty, není nic lepšího, než ze svých odpůrců nadělat zločince. Se zločinci přece není třeba diskutovat (a vlastně to přece ani není vhodné), nemá tedy smysl zabývat se jejich argumenty. A dělají-li pořád potíže, je možno je zavřít nebo pokutovat…

Bylo to totální selhání křesťanů a jejich pastýřů, které umožnilo nástup kultury smrti a amorálnosti. A křesťané za to zaplatí. Protože jsou věci, se kterými se křesťané (a vůbec slušní lidé) smířit nikdy nemohou, věci u kterých nejen účast či souhlas, ale dokonce ani neodpor nepřicházejí v úvahu. Škoda jen, že za selhání jedněch budou, jako obvykle, platit ti, co neselhali. Na druhé straně, je to cesta Krista. I on platil dluhy za jiné.

Potrat je vražda a zůstane jí bez ohledu na to, kolika „zákony“ bude legalizován a kolik dalších norem bude kolem něj vytyčeno na ochranu jeho „morální nezávadnosti,“ jakož i „důstojnosti“ a „jemnocitu“ těch, co tuto mimořádně odpornou vraždu páchají. Protože vraždu nelze legalizovat – tak jako byly nelegální vraždy nacistů a komunistů, zůstává nelegální i vraždění nenarozených. A ti, kteří proti nim bojují, zůstávají rytíři dobra, a pokuty a vězení jim slouží jedině ke cti.

Ignác Pospíšil

9 Responses to Zločinci v taláru

  1. Michal Kretschmer píše:

    Nepochybuji o tom, že se jedná o soudce-zločince. Ale on jednal v širším rovněž zločinném kontextu. Jde o tzv. lidská práva, která místo aby byla odvozována z přirozenosti člověka a Božího zákona, jsou vcelku libovolně vynalézána. Jak jsem před časem o tom psal pro časopis Te Deum.

    Hříšník nemá právo na to, aby za své hříchy nebyl kárán, a to i veřejně, pokud jeho hříchy jsou veřejně známy. Dokonce je někdy povinností a úkonem lásky hříšníka kárat. A tady ani nešlo o to kárání. Tzv. stalking je špatný tehdy, kdy se jedná o systematické obtěžování někoho pro nějakou dobrou či neutrální věc.

    • cinicius píše:

      Tohle ovšem ani nebyl stalking. Nejde o nic míň, než (v tomto případě navíc zákonem reálně nepodloženou) úmyslnou kriminalizaci jakýchkoliv modliteb, protestů nebo nabízení alternativ u potratových továren.

  2. Lothar píše:

    Ta kriminalizace se dnes netýká jen křesťanů,ale každého,byť jen trochu konzervativně myslícího člověka -katolíků,nacionalistů,antiliberálů atd.Nastává čas boje se zlem,k tomu nám dopomáhej Bůh!

  3. Janacz píše:

    To si nemyslím. Boj není dobrá strategie, připomíná násilí.

    • cinicius píše:

      Boj se zlem je povinnost křesťana. A jsou chvíle, kdy je použití násilí zcela správné. I sám Kristus hnal kupčíky z chrámu násilím.

  4. Janacz píše:

    TO MI NEPOVÍDEJTE ŽE CHCETE KŘESŤANSTVÍ ŠÍŘIT NÁSILÍM.

    • cinicius píše:

      Boj se zlem a šíření křesťanství násilím jsou dvě zásadně odlišné věci!

    • Michal Kretschmer píše:

      Užití násilí k tomu, aby někdo uvěřil, je nepřípustné. Přijetí víry musí být svobodným skutkem. Ale užití násilí je někdy na místě k tomu, aby někdo nepřekážel jiným přijmout víru, jiným neškodil, nutil je k něčemu špatnému či nevytvářil pro ně velmi obtížné podmínky k životu. I v křesťanském státu jsou trestáni zločinci a lze říci, že je to vůči nimi (byť zcela oprávněné) násilí.

  5. […] Human Life International vyhlásila sbírku na absurdní pokutu, kterou pod pohrůžkou vězení musí zaplatit nespravedlivě udsouzený ředitel její rakouské pobočky, Dietmar Fischer. Podrobnosti anglicky ZDE. Informace o případu v češtině třeba ZDE. […]

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

%d blogerům se to líbí: